16 Eylül 2020 Çarşamba 13:54
Bafra’da 15 yıllık kaldırım sorununu Bafra Belediyesi çözdü-Bafra Haber

Tabakhane Mahallesi, Çalış Sokakta, esnaf olan vatandaşlar yıllardır hayali olan kaldırıma kavuşmanın sevincini yaşıyor.

15 YILDIRIM MÜCADELE VERDİK

Kaldırımın çok dar olmasından dolayı yayaların yürürken büyük korku yaşadığı ve ölümle burun buruna geldikleri yola kaldırım yapılması için Mahalle esnafı 15 yıldır mücadele veriyordu.

Esnafın defalarca verdiği dilekçelere rağmen yıllardır çözüme kavuşturulamayan soruna Bafra Belediyesi el attı.

BAŞKAN SÖZÜNÜN ERİYMİŞ

Mahalle esnafları görüşlerini şöyle diler getirdi.Bu kaldırımlar en son Şükrü Neiş döneminde yapılmıştı.Aradan 15 Yıl geçti. Bafra artık büyüdü trafik çoğaldı, netice de  kaldırımlarımız  dar olduğundan dolayı bu talepe cevap veremedi. Vatandaş yolda yürümek zorunda kalıyordu.Uzun süre yapılması için mücadele verdik, ama hep bugün yarın denildi.Ama hiç yapılmadı.

Başkan Kılıç’a sorunumuzu dile getirdikten sonra çalışmalar başladı ve bitti.Biz bu kadar sözü eri bir başkan görmedik.Emeği geçen herkesden allah razı olsun dediler.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ayıp ayıp 2020-09-16 14:28:29

Güven sokağı kim yaptı!!!!!!

Avatar
Duygu 2020-09-16 14:01:44

Adam çalışiyor kuyumcular arastasınıda bu yapti.Dığer baskanlarin açıklarını kapatiyor

Avatar
Mahalle esnafı 2020-09-16 14:12:27

Mahalle esnafı olarak başkanımıza tekrar teşekkür ediyoruz

Avatar
15 yıl 2020-09-16 14:16:17

15 yildır çile çektik sonunda bitti

Avatar
Orçun 2020-09-16 14:27:44

15 yıldır neden yapılmamış onu sorgulamak lazim.Her gelen yatmış yatanların hatalarını hep bu başkan mı düzeltecek

Avatar
T.uzunalioğlu 2020-09-16 21:46:22

Çok lüzümsüz bilinçsiz yorumlar yapılıyor hey millet secilmişliğin idareciliğin bir anlamı vardı. Seçilmeden önce çalışmalarındaki söylemlerinde ki ne vatlerde bulunarak geliyorlar ha o söylemlerle geliniyorsa yapılacak bilet gelen kişileri hayatlarını sürsün diyerek getiriliyor yapılacak ve yapacaklar mecburen çünkü halkın olanı halka hizmet olarak geri dönmesi gerekiyor ama alışılmış bir şeyler var yaptırılana yapılacak olana sanki o kişilerden şahsi bir menfaat edinilmiş gibi bence bu söylemlere hic gerek yok sorumlu olan makamlar. Hizmet için vardır

Avatar
Gokhan 2020-09-16 17:46:39

Başkan Kılıç guzel isler yapiyor.20 yilda yapilmayanlar bu donemde yapilmaya basladi.Belediye itibar kazandi

Misafir Avatar
Misafir 2020-09-16 22:57:18 @Gokhan

Hamit Beyin yaptığı hizmetleri çok takdir ediyorum kendisine teşekkür ediyorum,birçok çalışmada bizzat kendisi gidiyor,heryede görüyoruz kendisini.Hatırladığım kadarıyla Şükrü beyin döneminde de önemli hizmetler yapıldı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali kale cad. Sakini 2020-09-16 18:24:46

Ali kale caddesindede çok güzel kaldırım var yaklaşık 4-5 metre akşam olunca otopark oluyor geçemeyip yola iniyoruz onuda Bi haber yapın sayın brt haber editörü

banner904

banner896