banner642
Tahsin Kurumahmut
Tahsin Kurumahmut
04 Haziran 2019 Salı 17:49
Başkan Kılıç Belediyede Vatandaşlarla Bayramlaştı

VATANDAŞ YOĞUN İLGİ GÖSTERDİ

Bafra Belediyesi’nde Belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri, Belediye personeli, sivil toplum örgütü temsilcileri, muhtarlar ile çok sayıda vatandaşın katılımıyla bayramlaşma merasimi düzenlendi.

BAŞKAN TEK TEK İLGİLENDİ

Tebrikleri kabul eden Başkan Kılıç, bayramlaşmaya gelen bütün misafirlerle tek tek kucaklaştı. Misafirlere bayram şekeri ve çay ikram eden Başkan Kılıç, vatandaşlarla uzun süre sohbet ederek vatandaşlarla yakından ilgilendi.

KILIÇ;ÇOK DAHA GÜZEL BAYRAMLAR GEÇİRECEĞİZ

Gelen misafirlere iyi bayramlar dileyen Kılıç, milletçe çok daha güzel bayramlar geçirmeyi temenni etti. Başkan Kılıç, gerçekleştirdiği programla halk ve kurumlar arasındaki kardeşlik ve dayanışma duygusunun her zaman üst seviyede olduğunu bir kez daha göstermiş oldu.

Son Güncelleme: 04.06.2019 21:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bafralı işçi 2019-06-05 14:11:13

ziyniyi,vatandaş görmesin daha iyi.o kadar işçiyi işten çıkardı.kendisine yakın olanları işe doldurdu.bir de gelecek hangi yüzle belediyede bayram kutlayacak.hadi ordan.

Misafir Avatar
zihniyi eleştiririm 2019-06-06 13:57:39 @bafralı işçi

zihni seni işe aldı demekki onun için hemen savunmaya geçmişsin.o yandaşlarını işe aldı,bizim gibi işinde hakkıyla çalışanları değil.ne oldu herkesin ahını aldı herkesi işten çıkardı neye göre çıkardı kendi keyfine göre sonra ne oldu atakumda da millet onu işten çıkardı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zihni başkanı eleştiren 2019-06-06 11:52:12 @bafralı işçi

git hamit alsın seni işe!!!ama durrr sana sıra gelmez.nami başın oğlu var sırada

Beğenmedim! (0)
Avatar
bafralı 2019-06-04 21:42:34

zihni ,seni belediyede bayramlaşmada göremedim.

Avatar
eski belediye işçisi 2019-06-05 15:43:58

evet,Ramazan Bayramı denildiğinde Zihni Şahin unutulur mu hiç?beni ve arkadaşlarımı yine böyle bir Ramazan Bayramı öncesi işten çıkarıp işsiz bırakmıştı.sebebi nedir diye sorunca belediyenin ekonomik durumu iyi değil maaşları ödeyemiyouz v.s bizi oyalamaya yönelik cevaplar veriyorlardı.bu ekonomik durum o kadar kötüyse o zamanlar anlata anlata bitiremediğin yüzlerce projeyi bafraya kazandırdık,herşeyi ben yaptım diye hergün resimli,videolu anlatıyordun.bizi işten çıkardın daha fazlasını işe aldın.belediye başkanı olarak senin ve işe aldıklarının maaşları tıkır tıkır ödendi.herhalde böyle konuşarak bizi ikna ettiğini sanıyordun.ama ne oldu bafrada o kadar kişinin ahını aldın atakumda da seçilemedin.bir de belediyeye bayram kutlamak için mi gelecektin?

Avatar
-------- 2019-06-06 22:32:29

zihni,samsunda hesapta suya yüzde 15 indirim yaptın,bafradayken hiçbirşeye indirim yaptığını göremedik. seçim öncesi partisinin değil kendi oyunu arttırmak için yaptığı birşeydi ama atakumda vatandaşa yaptıkların seçim vaatlerin samimi gelmediği için seçilemedin.

Avatar
-------- 2019-06-07 13:59:23

bafrada doğru dürüst bir tane hizmet yapamadın zihni şahin yaptıklarının hepsi yarım işler.yok şu kadar araç aldık o kadar aracı cebinden para verip sen almadın,çoğunu devlet hibe etti.sen vatandaşa hizmet etmek için seçildin ama sonra vatandaşa hizmet etmedin.

Avatar
bafralı 2019-06-07 19:42:33

zihni ,başkan olmadan önce de seni hiç samimi bulmazdım,başkan oldun zaten yaptıklarınla ne kadar samimiyetsiz biri olduğunu gösterdin.seçimlerde seçilemedin atakumda millet senin ne kadar samimiyesiz biri olduğunu en başından anladı.bafrada yanındaki üç beş yalakayla kendini birşey zannederek millete tepeden bakarak gezerdin.

Avatar
bafralı 2019-06-08 15:28:39

zihni seçilince başkan olunca gönül belediyeciliği,iyilik,hoşgörü,güleryüzlülükten bahsederdi ama millet onu seçmeyince tavırları,sözleri biranda değişti.yok beni şu seçtirmedi,yok beni bunu engelledi,seçilirken başkanlık yaparken parti,yöneticiler herkes iyi ama seçilemeyince herkes bir anda kötü oldu senin için.neden seçilemedin sen önce dön bir kendine bak.

Avatar
Bafralı 2019-06-09 14:36:21

Vah vahhhh sen neymişsin Zihni ŞAHİN bazılarının içine öyle oturmuşsun ki hazımsızlık yaratmışsın ne kadar dövünmüşler yutamayanlar gargara yapmak zorunda kalacak galiba