banner917
08 Kasım 2018 Perşembe 19:50
Bafra Belediye Meclis Üyesi Belediye Başkanlığına A.Adayı oluyor.

Bafra Haber-Mart 2019'da yapılacak olan yerel seçimler için adaylar çalışmalarını tüm hızla sürdürüyor.

Bugün AK Parti’den Bafra Belediye Başkanlığı için Aday Adaylığını Açıklayan Tuncay Yurduseven ve Osman Genç’in ardından Bafra Belediye Meclis Üyesi Avukat Kemal Şenocak’da 12-11-2018 Pazartesi günü AK Parti Bafra İlçe Başkanlığında Aday Adaylığını Açıklayacağı ifade edildi.

Son Güncelleme: 08.11.2018 19:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Avukatlık yapamayan belediye başkanlığı nasıl yapacak merak ediyorum mm!!!!!!! 2018-11-08 19:56:43

Avukatlık yapamayan belediye başkanlığı nasıl yapacak merak ediyorum mm!!!!!!!

Avatar
Turan uzunalioğlu 2018-11-08 20:36:47

Bafra öğle bir düştüki adamın onuncu katan düşmesi gibi çok yazık ayaklara düştü

Avatar
Ak partiye oy yok 2018-11-08 20:42:15

Olmaz ya Bu kişi aday gösterilsin ak partiye oy yok ve ak parti aleyhinde çalışırımmmm

Avatar
MHP'li 2018-11-08 22:33:41

Kemal Şenocak Bafrada herkesim tarafından sevilen güler yüzlü başarılı bir avukattır. Eğer aday olacak tercih edilirse başarılı olacağına inanıyorum .

Avatar
şimdiki çok mu başarılı 2018-11-09 16:17:02

şimdiki çok mu başarılı

Avatar
S.ö 2018-11-09 18:34:16

Kemal şenocak her kesimden oy alabilecek birikimi tecrübesi ve samimiyetiyle bu göreve yakışır BAşarılar diliyorum...S.Ö

Avatar
O.G. 2018-11-09 18:56:51

Kemal senocak iyi bir avukat olmakla birlikte 2 donemdir bafra ve buyuksehir belediyesinde aktif olarak meclis uyeligi yapmis bafranin konularina hakim birisi.Ayni zamandada pozitif yapisiyla herkezle iletisim kurabilen sosyal kulturel ve sportif faliyetlere destek olan basarili bir bafra sevdalisi belediye baskanliginida laikiyle yapacagina inaniyorum.

Avatar
Avukat 2018-11-09 19:22:01