banner642
Tahsin Kurumahmut
Tahsin Kurumahmut
08 Temmuz 2019 Pazartesi 12:14
Bafra Belediyesi Temmuz ayı Meclis Toplantısı gergin başladı.

Bafra Belediye Meclisi’nde  gündem maddeleri görüşüldükten sonra gündem dışı konuşma yapan MHP Meclis Üyesi Recep Kaplan ,Bafra Belediyesi’nde personel olarak çalışan MHP li kardeşlerimizin yerlerinin değişmesi MHP Olarak bizleri rahatsız etmiştir.Bunların isimleri de bizde mevcuttur. Dedi.

Bafra Belediye Başkanı Hamit Kılıç:Biz Kimseyi haksız yere görevinden almadık aldıysak bunun bir sebebi vardır .Kastetmiş olduğunuz kişilerin bana isimlerini söyleyin ben niye görevde aldığımı söylim dedi.

 MHP Meclis Üyesi Recep Kaplan ,ın İsim vermemesi üzerine sinirlenen İYİ Parti Meclis Üyesi İsmail Bekar, ayağa kalkarak madem isim vermeyeceksin neden konuyu açıyorsun.Bunu her mecliste yapıyorsunuz diyerek Meclis salonunu terk etti.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
isimsiz 2019-07-08 12:17:10

Meclis Üyesi Haklı madem isim vermeyeceksin neden konuyu açıyorsun

Avatar
karadenizli 2019-07-08 20:09:26

bafranın 10 senesini heba edenler, işçileri işten çıkaranlar meğerse kendi yakınlarını en iyi birimlere vermişler.

Avatar
Tunç 2019-07-08 12:17:56

Başkan Kılıç isim ver demesine rağmen isim vermiyor.Başkanın korkacak bir şeyi yok demek ki

Avatar
eski bafralı 2019-07-08 13:01:38

zihni şahin kendine yakın olanları en iyi mevkilere yerleştirdi zaten belediyedeyken.bunların arasında bankamatik çalışanı olanlar var.biz işimizi düzgün olarak yaptığımız halde maaşlarımızı düzgün alamazken zihni şahine yakın isimler işe gelmeden maaşları tıkıt tıkır alıyorlardı ne hikmetse.sonra.bunları bir açıklasın zihni efendi de bir öğrensin bafralılar.

Avatar
Zafet 2019-07-08 14:30:53

İsim vermiyecekseniz neden konu yapıyorsunuz. Verinki başkanda niye görevine son vermiş bilgilendirsin. Haksız mı başkan görelim

Avatar
Aytaç Özüdoğru 2019-07-08 14:37:51

Koalisyon Olunca Böyle Oluyor İşte...Ve Böyle Olunca da Gemi Yürümüyor...Hala Bafraya Yazık...Şu Muhabbete Bak. Biri İsim Vermez. Biri Terk Eder. Biri Yer Değiştirir. E Ne Olacak Böyle...Bafrada 143 Bin Nüfus Var Hizmet Bekliyor... Her Şey Bitti Yer Değişim İşi Kaldı. Valla Şaka Gibi Yani...Biz Proje Ve Hizmet Bekliyoruz... Ve O Kadar İşsiz Var...İşsiz Adamlara İş Bulunacağına, İş Sahibi Olanlarında Yerlerinin Değişimiyle İlgileniyoruz. Çalışan Adam Çalışıyor. Sırada Bissürü İnsan Var Dikkatinizi Çekiyoruz Halk Olarak.

Avatar
Durmuş Çakır 2019-07-08 15:17:04

Sorun varsa dile getirirsin başkan isim istiyor yok bende saklı kalsın deniliyor o zaman sorun çözmeye değil de şov yapmaya meclis toplanıyor sizler orda memurların rahatlığı için değil millete en iyi hizmet ayrım yapmaksızın nasıl yapılır diye çalışmalısınız

Avatar
Bafralı55 2019-07-08 17:22:52

Arkadaşlar Recep kaplan isimli arkadaş yaklaşık 20 senedir il genel meclis üyeliğinden başlayan siyasetin içindedir ama sorun edin araştırınki buzaamana kadar bafra yararına küçük bi cam çivisi kadar dahil hizmeti yoktur sadece gündemi meşgul etmek bende varım demek için gündem yaratıyor .

banner776

banner775