28 Ağustos 2020 Cuma 21:05
Bafra Devlet Hastanesinde Yer Kalmadı!

Bafra Devlet Hastanesinde Koronavirüs hastalarının son günlerde artmasından dolayı ek servisler açılmaya başlandı.

Bafra Devlet Hastanesinde Covid hastalarının tedavisi İçin açılan servislerde yer kalmadığı ileri sürüldü. Bafra Devlet Hastanesinde şuana kadar Koronavirüs hastaları için 7 ayrı servis açılırken, yoğunluk nedeni ile birkaç  servisinin de açılacağı öğrenildi. Yoğunluğu azaltmak için yeni servisler peş peşe açılırken, bu servislerde tedavi görecek hastalar için de hastaneye yatak sevkiyatı yapıldığı öğrenildi.

İL SAĞLIK MÜDÜRÜ AÇIKLAMA YAPTI

Samsun’daki korona vakaların bugüne kadar ki genel dağılımı ve vaka artış hızı hakkında bilgi veren Samsun İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Muhammet Ali Oruç, il genelinde şimdiye kadar görülen vakaların Yüzde 54’ünün Çarşamba, İlkadım ve Bafra ilçelerinde gerçekleştiğini, özellikle son dönemlerde vaka artış hızı en yüksek iki ilçe olan Çarşamba ve Bafra ilçelerinde yaşayanların şu dönemde çok daha dikkatli olması ve kurallara uyması gerektiğini söyledi.

İlkadım, Çarşamba ve Bafra ilçelerinde yaşanan vakaların özellikle düğün, nişan, cenaze, başsağlığı gibi insanların bir arada daha uzun süre kaldığı ortamlarda gerçekleştiğini belirten Sağlık Müdürü Oruç, tarım mevsimiyle birlikte bölgede yaşanan günlük insan hareketliliğinde bu vaka artışını tetiklediğini vurguladı.

Son Güncelleme: 30.08.2020 17:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
5555 2020-08-29 11:57:38

Bafranin yarisi maskesiz

Avatar
Vatandas 2020-08-29 08:27:09

Olacagi buydu dugunler davetler uzaktan gelip bayramlasanlar agizda burunda maske olacagina gobekte ve koluna takanlar ve halende devam eden dugunler eglenceler

Avatar
Efe 2020-08-29 08:40:19

Ne olcak eve girdiklerimi var canı sıkılan sanayiye gidiyorum oraya buraya bafranın memurları adam gibi işlerini yapsalar kimseye bişey olmazdı ne polis işinin başında ne zabıta!!!

Avatar
Vatandaş 2020-08-29 12:32:40

Çıkın ! Çıkın ! daha çok dolaşın.!!! Daha neyi bekliyorsunuz. Azrailin kendinizin ve sevdiklerinin kapısını çalmasını mı? Çıkmayın işiniz yoksa dışarıya,gitmeyin kafeterya,düğün,nişan gibi insan yoğunluğunun yaşandığı yerlere. Mecbur musunuz ya da gitmezsiniz bir şeyler mi eksik olur hayatınız da? Sizler gibi sorumsuz insanlar yüzünden çocuklarımızın eğitim hayatı tehlikeye giriyor neredeyse. Mutlu musunuz acaba ? Bu da kul hakkına giriyor ve korkmuyor musunuz Allah'a vereceğiniz hesaptan merak ediyorum.

Avatar
Murat 2020-08-29 20:44:30

Bafrada denetimler cok az hastane doldu tasti ama hala maskesiz gezen ahmaklar var akillanmiyoruz olanlari gormuyoruz ders almiyoruz bana bisi olmaz gibi cahilce soylemlerle maskesiz gezmeye devam ediliyor boyle oldugu surece bu virus asla bitmez

Avatar
Mertt 2020-08-29 13:17:43

Korona ya yakalanan Bafralı bi kafa tutar,bi küfür eder hiç olmadı sıkar kafasına koronanın mezara koyar korona nedir herkez haddini bilecek, korona sende..
Devletin acil Samsun’un ilçelerine el atması lazım herkez mafya huzur yok sokakta yürünmüyor. Pandemi de bile bana bişey olmaz diyip herkesin canını riske ediyorlar. Pandemi olmasa da orda canlar riskte hoş.

Avatar
Cigdem 2020-08-29 13:49:28

Sokak ve köy düğünleri denetlensin.Dugun salonlari denetleniyor her düğünde ama köy düğünlerinde denetim yok.Halaylar çekiliyor ikramlar dağıtılıyor.Sokak düğünlerinde corona yokya ????

Avatar
Bafralı 2020-08-29 22:04:24

Düğün ve nişan bu olayları buralara getirdi.Maske takma zaten yok.Olacağı buydu.

banner904

banner896