banner917
17 Ekim 2020 Cumartesi 11:57
Bafra Gençlik Kolları Kongresi Tamamlandı

Dün gerçekleştirilen Bafra Gençlik Kolları 6. Olağan İlçe Kongresi sonrasında Bafra Gençlik Kolları Başkanlığına getirilen isim belli oldu. Murat Arslan yeniden başkanlığa seçildi.

BAŞKAN AKSU'DAN TEBRİK

AK Parti Samsun İl Başkanı Ersan Aksu Bafra Gençlik Kolları 6. Olağan İlçe Kongresi sonrasında yeniden Bafra Gençlik Kolları Başkanlığına seçilen Arslan'ı sosyal medya hesabından tebrik ederek, Bafra Gençlik Kolları 6. Olağan İlçe Kongremizi gerçekleştirdik. Yeniden başkanlığa seçilen Murat Arslan'ı ve yönetim kurulunu tebrik ediyor, başarılar diliyorum. Hayırlı olsun." ifadelerini kullandı.

Bafra Gençlik Kolları 6. Olağan İlçe Kongresi'ne AK Parti Samsun İl Başkanı Ersan Aksu, AK Parti Samsun Milletvekili Orhan Kırcalı, Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Demir, Genel Merkez Samsun Koordinatörü Emre Kahraman, İl Gençlik Kolları Başkanı Mücahit Yılmaz,İlçe Başkanı İbrahim Semiz, Bafra Belediye Başkanı Hamit Kılıç ve teşkilat mensupları katıldı.

Son Güncelleme: 19.10.2020 19:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Duygu asan 2020-10-17 12:24:38

ne yaparsa yapsın hep Adnan Günalın gölgesinde kalacak.Tek başına hiç bir şey yapamaz

Avatar
GÖRECEĞİ BU 2020-10-17 12:23:34

BU BAŞKAN ONU BİR YERLERE GETİREN TUNCAY YURDUSEVEN'İ SATMADI MI HER YERDE YURDUSEVEN ALEHİNE KONUŞUYOR.BAŞKAN OLSA NE OLUR GÖRDÜ GÖRECEĞİ BU

Misafir Avatar
muratttttt 2020-10-17 14:28:57 @GÖRECEĞİ BU

birgün muratı da satarlar. rahat ol. seni oraya getirirken defalarca ankara. istemeyenlerle kanki oldun. hey gidi hey

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kadir Ak 2020-10-17 12:31:57

Sayın başkan dün gece ön koltukta oturan Tuncay Yurduseveni görünce hiç mi vijdanın sızlamadı.Başkanlık yap milletin arkasından konuşma sen önce salonu doldurmasını öğren

Avatar
Boş işler çavuşu Adnan 2020-10-19 15:14:01

Ne adnanmış yav ne kadar yorum yaptırdın adnançığım ineyimmi sahaya onumu istiyorsun ? Ama bu sefer boş tehtitlerine ayıraçak vaktim yok. Oturup işini yap boş boş yorum yapıp da durma meydanı sana bırakmazlar artık ????

Avatar
İçgüzarlık Yapmayın 2020-10-19 19:30:29

Ben iki ayrı şehirde teşkilatta bulundum ilk MHP’de sonra AK Parti Bafra teşkilatında tanımadığım yoktur.
Emekli olduğum meslek icabı da iyi tartar gözlemlerim
bu yorumları yapan kişi o kadar kendini belli etmiş ki yorumu yazarken
Uydurma başlıklar seni tanımaktan ayrı koymuyor O kadar Bellisinizki????
Murat başkana bakınca aradıklarını bulamayanlar Askeri ücretle çalıştıkları
yerlerde ahkam kesenler şimdi klavye den Nifak sokmaya uğraşıyorlar Sürün Eşşeği niğdeye

Avatar
Teşkilatçı 2020-10-19 19:33:15

ATALARIMIZ NE DEMİŞ İ. ÜRÜR KERVAN YÜRÜR.
Abdullah Gülü Ahmet Davutoğlu’nu Ali Babacan’ı yaşayıp gören biri olarak sizlere çok görmüyorum..
Takla atacak kimsesi kalmayanlar Kendilerinnin mesleği taklacı olduğu için
Teşkilatçılıın verdiği terbiyeyi ahlakı kendi meslekleri olan
Takla diye nitelendiriyorlar Zavallı kılevyacı (Eski)

Avatar
Teşkilatçı 2020-10-19 19:34:38

Mazlumların ümidi olan davanın içinde Ak partinin ak gençliğinin kongresindesiniz salonda
nifak tohumları saçmak için gözlerin fiildir taşı gibi oynamış sadece nifak
kayıt almışsın gidecek bir Takla atacağınız
yer olsa ilk terk edenlerden olacaksınız belli Siz akrebe benziyorsunuz

Avatar