banner944
Tahsin Kurumahmut
Tahsin Kurumahmut
31 Temmuz 2021 Cumartesi 01:28
Bafra İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Değişti

Milli Eğitim Bakanlığı İl - İlçe Milli Eğitim Şube Müdürlerinin Bölge Hizmetine dair Yer Değiştirme sonuçları açıklandı.

Milli Eğitim Şube Müdürlüğü Rotasyon sonuçlarına göre şube müdürlerinin görev yerleri değişti. Merakla beklenen Bafra ilçe milli eğitim müdürlüğünde Şube müdürü olarak görev yapan Yüksel Aydın,İzmire atandı...

Bafra İlçe Milli Eğitim Şube Müdürlüğüne Yüksel Aydın’ın yerine Osman Çakır Atandı…

Osman Çakır,Çarşamba Milli Eğitim Şube Müdürü olarak görev yapmaktaydı…


Son Güncelleme: 02.08.2021 10:41
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yürüyen kelle 2021-07-31 15:11:41

Gittiği yerde üslubu da öğrenir belki yok umut ama işte Bi ihtimal (milyonda 0.1)

Avatar
Gitti gidiyor 2021-07-31 16:16:41

Bafrada kurum müdürlerinin hepsi değişmesi lazım kibir basmış hepsini

Avatar
Yuksel den zekeriyaya 2021-07-31 22:34:17

Mehmet ali düşünsün. Uykuları kaçmıştır. Sosyal medyada tüm paylaşımlarına Zekeriya ve yukseli etiketlemeyi devam etsin. D

Avatar
Mehmet 2021-08-01 20:41:54

Kurum ve okul idarecileri oturdukları yerden maaş alırlar ve koltuklar onlar için çok önemlidir.

Avatar
Engin t. 2021-08-02 16:38:15

Bafra hem yks de hemde lgs de çökmüştür. Bunun sebebi beceriksiz Bafra mem. AKP ilçe başkanı semiz e methiyeler düşmekten başka bir yetenegiolmayan ilce mem Müdürü ne zamann değişecek sayın vekilim

Avatar
Şadi 2021-08-03 20:44:42

İsabet olmuş.Mümkünse Bafra'dan yolcu olarak dahi geçmesin. Umarım gittiği yerde biraz üslup öğrenir. İnşaAllah müdür de en kısa sürede gider de Bafra olarak bir kibir abidesinden kurtuluruz.

Avatar
Çok üzgünüm 2021-07-31 13:09:15

Yüksel aydın gitti. Mehmet Ali katipoğlu çok üzülecek. Methiyeler düzecek veda yemekleri yapacak. Ne yüksel aydın mış be

Avatar