banner944
Tahsin Kurumahmut
Tahsin Kurumahmut
15 Şubat 2018 Perşembe 00:54
Bafra,da Doğalgaz fiyatına su

Bafra Büyükşehir Belediyesine Bağlanmadan önce su kaç liraydı?

Şimdi Kaç lira…

Yeni yılda suya yapılan  zamı nasıl açıklarsınız açıklayın

Buna kimse inanmaz.

Suya yapılan zamın tek bir nedeni olabilir.

Samsun Kötü yönetiliyor!

Aboneler tükettikleri suyun karşılığında ödedikleri paranın yarısı kadarda ‘’atık su bedeli ödüyor ‘’

Bu olacak bir şey değil

İnanmak çok zor.

‘’El insaf ‘’

Bu vatandaşa yazık

Yüzlerce kilometreden

Bafra’ya gelen doğalgaz

Yusuf Ziya Yılmaz’ın sattığı su dan daha ucuz

Hangi açıdan bakılırsa bakılsın

Su fiyatlarına zam yapılmasının haklı bir yanı yok.

Temiz, içilebilir ve kullanılabilir suya erişim

temel gereksinimlerin karşılanması adı altında

evrensel tüketici haklarındandır.

Başkan Yılmaz’a hatırlatalım

Belediyeler kamu kuruluşlarıdır.

Kar amacı güden şirket mantığı ile fiyatlandırma yapılamaz.

Büyükşehir Belediyesi suyu kullanan tüketicileri müşteri olarak görmemelidir.”

Editör….

Brt Haber

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SALİM 2018-02-15 08:35:21

HELAL SANA EDİTÖR GERÇEKTENDE BAFRA 'DA BU KADAR PAHALI SU FİYATI OLMAMALI BU KONUYA PARMAK BASTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SİZE.

Avatar
hanife 2018-02-15 09:25:11

aynen editör çok doğru suya çok zam yapıldı.İndirim yapılması gerekiyor

Avatar
sevilay ev hanımı 2018-02-15 09:27:04

Yusuf Ziya Yılmaz kafasına göre zam yapıyor.Bu millet nasıl geçinıyor farkındamı

Avatar
kemal 2018-02-15 09:41:11

yazık kardeşim Allahın insanlara vermiş olduğu bu nimet ne yazıkkı rant kapısı olmuş herkesi Allaha havale ediyorum

Avatar
Emrah 2018-02-15 11:32:04

Yılbaşında gelen zam hariç birde her ay zam yapıyor 1kurus bakım ücreti 1lira çöp vergisi atık su yasa daha iyi

Avatar
Emrah 2018-02-15 11:32:33

Yılbaşında gelen zam hariç birde her ay zam yapıyor 1kurus bakım ücreti 1lira çöp vergisi atık su yasa daha iyi

Avatar
muzaffer 2018-02-15 12:11:46

tekel caddesi yakın zamanda zaten yenilenmişti . yap bozun parasını vatandaş neden ödüyor. su borularının tamiri esnasında bazen kazalizasyon karısabilir ama hiç genel temizlik yapılması dusunuluyor mu ne kadar temiz su içiyoruz belediye acıklasın insanlar merak ediyor.

Avatar
Murat 2018-02-15 12:39:59

Sadece su mu elektrik ne olcak 30 lira aktif enerji harcıyoruz 20 lira dağıtım bedeli cart curt 50 60 lira fatura geliyor buda örnek en az kullanan. Bir vatandaş için geçerli yani