banner917
26 Ekim 2020 Pazartesi 21:18
Bafra’da günlük vaka sayılarında artış var-Bafra Haber

Türkiye'de koronavirüsle mücadele devam ederken Bafra’dan artışla ilgili  haberler gelmeye devam ediyor. Bafra'da da koronavirüs vaka sayılarında artış yaşandı.

Korona virüs vakalarının giderek arttığı Bafra’da, 2. dalga paniği her geçen gün daha fazla yaşanırken günlü vaka sayısı 40’a ulaştı.

Şehirde sürekli Belediye,Müftülük ve İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından sosyal mesafe kuralı uyarısının yapılıp vatandaşların maske kullanımı ve hijyenlerine dikkat etmesi gerektiği hatırlatılıyor.

Son Güncelleme: 26.10.2020 18:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hülya 2020-10-26 23:16:25

Artar tabiki insanlarımız çok duyarsız be çalışıyorum aşçıyım hergün tartışma yaşıyorum maske yüzünden bi maske takmayı beceremeyen halkımızla mücadele ediyoruz bugün koronadan ölen birisinin cenazesi kalktığı halde gün boyu ev dolup taştı bizzat gördüm o kalabalıkta biraz daha bulastirmayi beceriyorlar vay halimize dahada kötü günler bizi bekliyor hapşıran tinsiran oksurenmi ararsın hiç kimse dikkat etmiyo deyincede kızıyorlar bu insanlara koronada az malisef Allah yardımcımız olsun inşAllah

Avatar
Mehmet 2020-10-26 23:16:02

bütün türkiyede artış var ,gerçekleri gizliyorlar ,sadece sağlıkta değil her konuda ?

Avatar
Ercan Gümüş 2020-10-27 11:09:56

Birisi karınca yuvasını dagıttımı her biri bir yere savrulur .bugün bulaşıcı salgın hastalık var insanların bir kısmının umrunda değil bile hafife alıyorlar bedelini devlet sağlık güvenlik çalışanlar insanlara hizmet vermeye çalışan köyü firinci vesaire ödüyor.biz bu kafayla çok daha çekeriz. Kimseye birşey denmiyor.Tek çare sonsuz kerem sahibi yüce Rabbim ıslah eyler ınşaAllah bir an önce virüs belasından kurtarsın İnşeAllah

Avatar
Mehmet Terzi 2020-10-27 11:09:20

bütün türkiyede artış var ,gerçekleri gizliyorlar ,sadece sağlıkta değil her konuda ?

Avatar
Hülya Kaymak 2020-10-27 11:09:39

Artar tabiki insanlarımız çok duyarsız be çalışıyorum aşçıyım hergün tartışma yaşıyorum maske yüzünden bi maske takmayı beceremeyen halkımızla mücadele ediyoruz bugün koronadan ölen birisinin cenazesi kalktığı halde gün boyu ev dolup taştı bizzat gördüm o kalabalıkta biraz daha bulastirmayi beceriyorlar vay halimize dahada kötü günler bizi bekliyor hapşıran tinsiran oksurenmi ararsın hiç kimse dikkat etmiyo deyincede kızıyorlar bu insanlara koronada az malisef Allah yardımcımız olsun inşAllah

Avatar
Fatma Özeroglu 2020-10-27 11:10:12

Herhalde bulasıcak evde karantinaya alınan hastayı gelip evden saglikcilar aliyor bulasicak diye doktora götürüyorlar gelirken bulaşmiyormu acaba . Saglık bakanlıgı ilgilenin lütfen

Misafir Avatar
SAĞLIK BAKANLIĞI 2020-10-27 11:44:37 @Fatma Özeroglu

POZİTİF HASTALAR GÜNLÜK TELEFONLA ARANIYOR. ( İL SAĞLIK MD ĞÜ, İLÇE SAĞLIK MD.ĞÜ FİLYASYON EKİPLERİ, UZMAN HEKİMLİ 2 MOBİL EKİP VE KENDİ AİLE HEKİMİ ) ATEŞ, ÖKSÜRÜK, SOLUNUM SIKINTISI.. GİBİ HASTALIK BELİRTİLERİ VARSA AMBULANS VEYA POZİTİF NAKİL ARACI İLE HASTANEYE NAKLİ SAĞLANIYOR. SEMPTOM YOKSA ÇEVREYE BULAŞI ENGELLEMEK İÇİN EVDEN 14 GÜN ÇIKMAMASI İSTENİYOR. HES PROGRAMI İLE KENDİSİ DE TAKİP EDEBİLİYOR. GEREKLİ DURUMDA DANIŞMA HATTI VE 112 Yİ ARAYARAK DESTEK TALEP EDİYOR.

Beğenmedim! (0)