banner917
28 Eylül 2020 Pazartesi 11:35
Bafra’da Koronavirüs kimin umrunda

Corona virüs salgını tüm dünyada ve Türkiye’de etkisini hissettirirken, bankalar önünde uzun kuyruklar oluşuyor. Vatandaşların sosyal mesafeyi korumadığı sıralarda içeriye sayılı kişi alınıyor.

Bir kısım Maskelerini takan vatandaşlar, işlemlerini yaptırabilmek için uzun süre kapıda bekliyor.

Kuyruklarda bekleyen vatandaşlar da uygulamanın yarardan çok zarar getirdiğini ve banka kuyruklarında sosyal mesafenin korunamadığını savundu.

Son Güncelleme: 28.09.2020 19:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Semra Koç 2020-09-28 11:57:06

Emniyet sokağa çıksa bu seferde insanları soyuyorlar diye ver yansın yaparlar maske mesafe hiç kimsenin umrunda değil kişiler önlem almalı

Avatar
Ufuk Duyak 2020-09-28 11:55:33

Gel bide bankalar arasına bak Tahsin Kurumahmut. Yanduuuk yandukk.

Avatar
Irfan Caliskan-Caloglu 2020-09-28 11:55:51

Vatandas vurdum duymaz.
Bana bi sey olmaz havasinda.

Avatar
Irfan Caliskan-Caloglu 2020-09-28 11:57:43

Ya emniyet mensubu olan da laubali. Örnegin bulvarda üc resmi Polis dahi maskesiz dolasirsa, bilmem baska söte gerek varmi.! !
Ben bunlara gözümle bizzat sahit oldum.
Daha fazlasini söylemeyede gerek yok.

Avatar
Reşit Kadir Şeker 2020-09-28 12:00:03

İçeri de covid 19 a tebdir alan yetkılı makamlar dışarıda bekleyen kuyrukları görmezden geliyorlar . Sürü bağışıklık sistemi kazanılsın diye yapılıyor galiba

Avatar