banner944
Tahsin Kurumahmut
Tahsin Kurumahmut
29 Haziran 2021 Salı 15:52
Bafra’da okul Müdürleri İstim üstünde!

Bafra'da Okulların müdür atamaları, eğitimcilerin çeşitli kriterleriyle aldıkları puana göre yapılıyor. Doğal olarak gözde okullara müdür olarak atanabilmek için yüksek puan alınması gerekiyor. En çok 8 yıl Son düzenlemeye göre, okul müdürleri bir okula 4 yıl süreyle atanabiliyor. Ancak, 4 yılın sonunda okul müdürleri aynı okula müdür olarak atanmak için bir 4 yıl için daha başvuruda bulunabiliyor.
Bir müdür böylelikle bir okulda toplam 8 yıl görev yapabiliyor. Nitelikli liseler Öte yandan Fen Lisesi, Anadolu Lisesi ve Sosyal Bilimler Lisesi gibi nitelikli okulların müdür atamaları ise valiliklerin teklifi üzerine Milli Bakanlığı tarafından yapılıyor. 

Son Güncelleme: 29.06.2021 15:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2021-07-04 10:14:54

Adam 65 yaşına yaklaşmış sen milli eğitim müdürü olsun diyorsun. Adil olsun, her okula eşit davransın. Okulları ziyareti bile eşit yapsın. Sadece 3 müdürün müdürü olmasın. Bazılarına her sene başarı belgesi teklif etme yerine çalışana - sendika ayırımı yapmadan - teklif etsin. Kim olursa olsun. Zaten işleri okul müdürleri yürütüyor. Adalet, adalet, adalet. Cumhurbaşkanı bile gruplar halinde milletvekilleri ile özel görüşmeler yapıyor. Neden bir milli eğitim müdürü ilkokul, ortaokul, lise müdürleri yerine 5 ' er kişilik gruplar halinde okul müdürleri ile toplantı yapmasın senede bir defa, mesela şu yaz tatilinde. Onların sorunlarını bire bir dinlemesin. Artık Hasan Çakın MTAL, İsmet İnönü İO dan başka okulların da olduğunun farkına varmalı.

Avatar
Bafralı 2021-06-29 20:23:04

Bazen çok puanın olması da yetmiyor, meslek liseleri başta olmak üzere bir çok okula az puanın da olsa belli branşlara öncelik veriliyor. Ayrıca, Milli Eğitim Müdürünün teklifi ile verilen başarı belgeleri de puanları çok etkiliyor. Her şeyden önce belgeler hak eden öğretmen ve müdürlere verilmeli. Ahbap, Çavuş ilişkisi ile belge verdirilmemeli. Yoksa, adil olan Allah var.

Avatar
Bengülü 2021-06-30 10:00:01

Mem müdürü ne zaman gidiyor?

Avatar
Sürgündeki Müdür 2021-06-30 13:27:23

Puanlama kriterleri hakkında bir araştırma yayınlar mısınız?

Avatar
Bafrali 2021-07-01 00:44:13

Size mi kaldı men ne zaman gidiyor ulan ben Güllü Trabzon'un ilçesini haftanın mahallesini ama size ithal müdürler lazım alışkanlık yapmış heralde

Avatar
Bafrali 2021-07-01 00:44:48

Size mi kaldı men ne zaman gidiyor ulan ben Güllü Trabzon'un ilçesini haftanın mahallesini ama size ithal müdürler lazım alışkanlık yapmış heralde

Avatar
Misafir 2021-07-02 17:56:28

Aşkın Gencel'in Milli Eğitim Müdürü olması lazım. Gerisi fasa fiso. Bafra'da eğitimi ancak o düzeltebilir. Çünkü bu konudaki en liyakatli kişi kendisi.