banner917
31 Ekim 2020 Cumartesi 16:30
Bafra’da Tekstil fabrikasında korona şoku

Bafra'da Altınyaprak mahallesinde faaliyetlerini sürdüren bir tekstil fabrikasında korona şoku yaşanıyor. Belirti gösteren işçilerin yapılan Korona testleri pozitif çıktı. Fabrikada hemen alarm durumuna geçildi. İşçiler evlerinde karantina altına alınırken, Sağlık Müdürlüğü'ne bağlı filyasyon ekipleri, testleri pozitif çıkanların temaslılarını bulmak için çalışma başlattı. Temaslı ve belirti gösteren işçilere test uygulandı. Fabrikada üretim dururken dezenfekte çalışmalarının sürdüğü öğrenildi.

Son Güncelleme: 01.11.2020 08:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasbafralı 2020-10-31 17:55:39

Eğri oturup doğru konuşalım bu tekstil fabrikası dedikleriniz fabrika değil bir defa,merdiven altı gibi üretim yapan çoğunluğu fason üretim yapan o kadar işçinin birlikte çalıştırılmayacagi ortamlarda üretim yapıyorlar. Üretim atölyesinde aranan şartlar yok..normal ev odası yüksekliği tavan var.isci istihdamı fxlan ne belediyeler karışıyor nede siyasiler.. çalışanlar sömürü luyor vesselam..ne havalandırma var ne sosyal mesafe tabiki pozitif çıkacaklar..ücretler ise tam felaket oraya hiç girmeyim!!!! Patronlar iş adamı ama!!!

Avatar
Sanane 2020-10-31 19:49:14

Patronlar kendilerini koruyup,o kadar insanın hastalanmasını bile umursamıyorlar.Maske bile takmaya gerek duymuyorlar.

Avatar
Vatandaş 2020-10-31 22:58:28

Neden tekstilin adını yazmıyorlar.

Avatar
Hale 2020-10-31 19:01:28

Hangi tekstil

Avatar