banner917
01 Ekim 2020 Perşembe 12:47
Bafra’da Vatandaşın Fahri Trafik müfettişi isyanı!

Son 1-2 aydır ilçemiz gündemini meşgul eden konulardan biri de fahri müfettişlerin tanzim etmiş olduğu trafik idari para cezaları.

Nerede oldukları, kim oldukları, ne zaman karşınıza çıkacakları bilinmeyen bu fahri müfettişler, hiç ummadığınız bir yerde beliriveriyor.

BÜYÜK CEZALAR YAZIYOR

Bafralı  şoförler arasında fahri trafik müfettişlerinin adı fahri trafik canavarları olarak çıktı. Çünkü zaman zaman haksız ve yersiz uygulamalarla sürücülere ceza kesebiliyorlar. Bir trafik polisinin dahi görüp de görmezden gelebildiği basit ve küçük hataları fahri trafik müfettişleri görüyor. Ve bu basit hatalar büyük cezalarla sonuçlandırılıyor.

SAYI 73’E ÇIKTI

İçişleri Bakanlığınca trafik güvenliğini sağlamada önemli bir unsur olan fahri trafik müfettişlerinin arasına Bafra’da yenileri katıldı. Bafra’da da 38 olan fahri trafik müfettiş sayısı, 35 yeni görevlendirmeyle 73 'e çıktı.

Not:İşini adam gibi yapan fahri müfettişlerin destekçisi olacağız AMA Egosunu tatmin etmek için Haksız yere ceza yazan fahri müfettişlerin de  hepsini deşifre edeceğiz.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kadir 2020-10-01 12:59:23

Bana haksız yere ceza yazan müfettiş seni her gün anıyorum bilmeni istedim

Avatar
Hakan 2020-10-01 12:55:27

Bu Fahri Mufettislerin Bazılarında Acıma Ve Merhamet Yok, Bu İşin Asıl Yetkilisi Olan Polisler Sizden Çok Daha Merhametli Ve Anlayışlı Biraz Kendinize Gelin Lütfen Emniyet Müdürlüğü Harekete Geçsin Bu Uygulama Çok Yanlış Bunların Görevine Son Verilsin

Misafir Avatar
fathi soytarı 2020-10-01 17:20:51 @Hakan

3-5 ini tanıyorum nerede soytarı var fari müfeittiş olmuş sonuç böyle olur ne olacak araba süren adama kask cezası yazarlar böyle

Beğenmedim! (0)
Avatar
Salih 2020-10-01 12:56:40

fahri mufettiş kişilerin siyasi görüşlerine göre keyfi ceza kesiyor. Aynı kişiye birden fazla kez ceza yazdırıyor. Yetkililer bu şahsı durdursun. Bu şekilde keyfi fahri müfettişiğe karşıyız.

Avatar
Olacağı bu 2020-10-01 12:57:10

Haksiz yere herkesi mufettis yaparlarsa olacağı budur adam almis eline kagidi para kolay kazaniliyor ya yaz babam yaz Allah bin belasını versin.

Avatar
sunay aydın 2020-10-01 14:45:34

kurallar bizde uyulmak değil etrafından dolanmak yada istismar etmek için koyulur.Her kimse bu müfettişlerin seçiminde kıstas hakkaniyetli bir seçim mi yapılmaktadır bunuda bilmem.Ama bildiğim bu 70 küsür müfettiş korkusuyla bu sürücüler epey epey islah olurlar ...

Avatar
Ekrem Gökmen 2020-10-01 12:55:49

bizim arkadaşa 3 defa yazmışlar:)

Avatar
Emir Diler 2020-10-01 13:04:40

GICIKLIĞINADA YAZARLAR

Avatar
Abdullah 2020-10-01 13:36:04

Bana da ceza yazdılar aracın içinde 4 kişi olduğu dörtlülerin yandığı halde duraklama yaptığımız yerde engelli araç yerinde park etmekten fahri müfettişler resim çekip 214 TL ceza gönderdiler bir dakika duraklama yaptık aracın içinde insan var bilerek kasti resim çektiler ceza kestiler park edip gitsem hatamı kabul ediyorum Bu arkadaşlar park etme ile duraklamayı park etmeyi bilmiyor sanırım aracın içinde iken ceza kesmek nedir bana açıklayın alma mazlumun ahını ÇIKAR AHESETE AHESTE .....!