banner1028
banner944
Tahsin Kurumahmut
Tahsin Kurumahmut
30 Ağustos 2021 Pazartesi 01:28
Bafra’nın iki kulübü birleşemedi…

1930 Bafraspor Kulübü Başkanı ve yöneticileri bu birleşmeye evet derken, Bafra Hacınabispor başkanı ise olumsuz yanıt verdi.

Bafra Belediye Başkanı Hamit Kılıç,iki kulübün Başkanı ve Yöneticileriyle bir araya geldi…

Başkan Kılıç,birleşmeyle ilgili iki kulüb başkanının görüşlerini aldı…

1930 Bafraspor Başkanı Fatih Yıldız, yaptığı açıklamada;Biz kulüb olarak birleşmeden yanayız. Hacınabispor kulub başkanı İsa Köprü ve ben başkanlıkdan çekilip ortak bir başkanla yola devam edelim dedi…

Hacınabispor kulüb başkanı İsa Köprü, yaptığı açıklamada;

Birleşme Hacınabispor kulübü üzerinden ve ben başkan olmak kaydıyla birleşmeye hazırım dedi…

Bu teklife sıcak bakmayan 1930 Bafraspor kulüb başkanı ve yöneticileri toplantıdan kalktı…

Son Güncelleme: 30.08.2021 11:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bekir 2021-08-30 11:50:44

Ne tatlı koltukmuş kimse koltuğundan vazgeçmiyor.. Başarı ise sıfır ancak para toplarlar

Avatar
Bafralı 2021-08-30 13:11:48

Hacınabi Bafrada bir mahalle.Nasıl bir cüret koskoca Bafranın, mahallesi olan hacınabi adı altında birleşme teklifi.Herkes haddini bilmeli.Burada asıl olan Bafradır.gerisi teferruattır.

Avatar
Ahmet 2021-08-31 00:17:06

Bunlar feraze şeyler birleşsede toplansada sonuç etkileyen bir durum değil! İki kulüpde bir bafraspor degil önce bafrasporun borçlarını temizleyip ismini faal hale getirmek lazım. Hamit bey iyi niyetli futbolla ilgili gerçekleri bilmiyor. Yusuf müdürde topçu olduğundan duygusal davranıyor olabilir. Futbol eski futbol değil en basit örnek Samsunspor a kayyum belediye valilik baktı 2-3 milyon buluşturmak neler yaptılar malum küme düştü. Yüksek yıldırım 50 milyon tl vererek başladı. Milyon dolarlar havada uçuşuyor. Bu iş belediye, esnaf ile yürüyecek iş değil ilk adım 1 milyon cebinde olacak. Amatör kipinden 3. Liğe çıkmak içinde 5 milyon yeter mi bilmem. Paranın konuştuğu bir spor !!! Bu iki kulübü birleştirsen onlarca kışı sırada bekliyor. 1 milyon bir kulübe versen kiyamet kopar.... caddeden geçemezsin. En güzeli uzak durmak. Ne hayra geçer ne oy getirir. Bu iki kulübe söylenecek tek şey yerel liğden amatöre liğe çıkmak için Bafra dışından 15 kişi transfer yapılıyorsa zaten yoksunuz

Avatar
Baba 2021-08-31 02:21:59

Bafranin adı bafranin kulübü bafranin sesi ile hareket etmek çok güzel hacinabi spor bir mahalle ismi. Hacinabi spor un başkanı koltuk sevdalısı olmuş diyecek söz bafraya gönül veren Bafra için kim mücadele ediyorsa o baş tacıdır... Fatih başkanı yakından tanımıyorum fakat faaliyetlerini sürekli tebrik ediyorum....saygılarımla

Avatar
Hacinabili 2021-08-30 13:07:40

Hacinabi spor başkanı koltuğu seviyor. Fedakarlıktan yana değil. Fatih başkanı tebrik ederim adamsin

Avatar
bafraspor taraftarı 2021-08-31 13:13:47

tek gercek var iki takımın birleşmesi ve borcsuz kulüp üzerinden davam edilmesi fatih başkan 5 senedir neden kulübün kaçlira borcu var açıklamıyorsun açıklayamasızn da neden 5 senedir yöneticilerin değişiyor sen hep ordasın 5 senedir gelen 15 er yönetiden 75 yöetici yapar ama önceki dönemlerden birtansi dahi yanında değil gerçekleri anlat kandırma milleti duydumki yönetiminden başkan olmak isteyenler varmış neden devretmiyorsun devredemezsinde sen koltuğu seviorsun başkan yapma kandırma milleti çık acıkla herseyi sen muhtarsın sanada yakışan budur

Avatar
Gadir 2021-09-02 07:11:30

Baskanmis bunların Bafra futbolundaki yeri nedir de Bafra futbolu hakkında karar alacak biri kömürcü biri sucu meydan boş kalınca böle oluyo demekki zaten vaziyettende belli bunların konuyla alakası olmadığı herkes işini yapsın! bunlarami kaldı futbol.

Avatar
Tamer 2021-09-02 07:26:47

Hacınabi niye birleşsinki kadro sağlam yönetim sağlam bafra spora bakın bakalım yönetim de kaç tane sağlam adam var işleri güçleri klupü sömürmek yemek içmek 90 lardan sonra gelen bütün yönetim aynıydı