banner944
Tahsin Kurumahmut
Tahsin Kurumahmut
22 Mart 2021 Pazartesi 18:10
Filyasyon ekipleri Bafra’da artan vaka sayılarının nedenini ortaya çıkardı
banner977

Bafra Haber-Türkiye’nin en çok vaka sayısı bulunan Samsun’un Bafra İlçesi’nde son 20 gündür çok hızlı bir artış gözleniyor. Bu artışın nedenleri üzerinde araştırma yapan filyasyon ekipleri, koronavirüse yakalanan kişiler üzerinde bir araştırma yaptı.

Yapılan araştırma sonucunda Bafra’da vaka artış nedeninin yüzde 20’sinin İstanbul’a gidip gelmelerden kaynaklandığı ortaya çıktı.Yüzde 70’nin ise Taziye evleri,düğün ve ev oturmalarından kaynaklandığı tespit edildi

Öte yandan, Bafra’da son 7 gündür günlük vaka sayılarının 130’lu rakamlarda seyrettiği öğrenildi.

Son Güncelleme: 23.03.2021 10:32
Anahtar Kelimeler:
BafraBafra HaberFilyasyon
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Seydi paşa ???? 2021-03-23 00:19:31

Vay halimize bi oturamıyonuz toronuzun üzerinde

Avatar
kutlama yapıyorlar 2021-03-23 11:21:11

doğum günü için 30 kişilik pasta yaptıranı ihbar etmek lazım. yazıktır. şu dönemde.

Avatar
Kezban Kocak 2021-03-23 12:21:54

Bafra halkı bı durun yerinizde çocuklar için evde duranlarin hakkını yiyosunuz haftada hiç bırakmadan evimizde duralım rahat hareket için evde kal bafra

Avatar
Eminegül Yalçin 2021-03-23 12:22:14

????????????????sonunda bulmuşlar az sosyal medyada gezse zaten bulur millet gün masası atıyo yada gizliden bi masa başında 20 kişi aptalın biri atıyo diğerleri gizli sanıyo bizlerde korkudan balkona çıkamazken yinede uğraşıyoruz bu illetle

Avatar
Saim Durmuş 2021-03-23 12:22:29

Çay ocaklarının önünde lebaleb oturanları da görün.

Avatar
Reşit Kadir Şeker 2021-03-23 12:22:47

Yalanınızı diyeceğim de bi tekel caddesine cıkın da bakın millet bankalar ın önünde uzun uzun kuyruklar oluşturmuş siz halen oturma taziye cenaze diyin

Avatar