24 Kasım 2020 Salı 18:30
Yakakent Belediye Başkanı Hüseyin Kıyma, İş Yapayım Derken Eline Gözüne Bulaştırdı

Samsun Şehircilik ve İl Müdürlüğü, yaklaşık iki ay önce Yakakent Belediyesi tarafından deniz kıyısına temeli atılan 'Mantı Evi' inşaatını durdurma kararı aldı.

ESKİ HALİNE GETİRİLDİ
Yakakent İlçesi Çamgölü mevkii Zilfansuyu bölgesinde yaklaşık 150 metrekarelik alanda belediye tarafından yapılan "Mantı Evi" projesinin durdurulmasının ardından, bölgenin eski haline getirildiği görüldü.

KARŞI ÇIKMIŞLARDI
Denize girilen turistik bölgede yaptırılan projeye, bazı sivil toplum kuruluşları 'Doğaya ihanet ediliyor' gerekçesiyle karşı çıkmıştı.

Son Güncelleme: 24.11.2020 19:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Erdem 2020-11-24 21:36:55

Dogal gaz ve kanalizasyon zaten olmasi gereken şeyler sadece bu döneme denk geldi. Turizm adina hala bişey yok yazik güzelim yakakente...

Avatar
Ali 2020-11-24 20:40:15

Yanlıştan dönmek erdemliktir

Avatar
Eda 2020-11-24 20:40:59

Şaşırdıkmı tabiki hayır...

Avatar
Alaettin 2020-11-24 20:41:27

Yakakent bir hizmet gördü daha düne kadar tuvalet kuyularının dolup taşmasında bok kokuyordu bu gün ise doğolgazınız ayanıza kadar geldi kanalizasyon ayanıza geldi eşek bile gitmeyen köy oylarınıza taksiyle gider olduk nereden nereye ama bilene sayın başkan bir tek hastane kaldı onuda hallet sana tşk

Avatar
Deniz 2020-11-26 07:57:31

Yapılan işlerin karşılığında halktan ücret talep ediliyorsa o bir hizmet değil dir menfaat için dir birde o koltuğu oraya bir yerleri büyütsün diye koymuyorlar herşey karşılıklı iyi iş yaparsan iyi taninirsin yok işi başka yönde kullanırsan kimse görmesin diye memleket değiştirirsin .

Avatar
Celal 2020-11-26 11:44:20

Mantı evi saçmalığı iyi olmuş iptal edildiği orada çok emekçinin ekmeği kesilecekti.

Avatar
Gürsel 2020-11-27 13:16:56

Her şeyden önce Devlet memurluğundan gelen birinin kıyı bölümüne inşaat yapılmayacağını bilmesi lazım.Önce sahile bir wc yapmayı öğrensin.Gelen
gidenn tuvalet arıyor.6.yılı olacak daha sahilde bir wc yok doğru düzgün.Ayrıca bu göçen pazar yerinin ve betonu atılan mantı evinin maliyetinin yükü yine millete düşecek.Kamu kaynağının israfına ses çıkaran da hesap veren de yok.

Avatar
Ali 2020-11-24 20:41:49