banner917
14 Eylül 2020 Pazartesi 11:52
AK Parti Bafra’da yeni yönetime girenler ve çıkanlar

AK Parti Bafra İlçe Teşkilatı Yönetim Kurulu listesi

YÖNETİMDEN ÇIKAN İSİMLER

Hüseyin Çelik

İsmail Kuloğlu

Abdullah Yıldırım

Ahmet Yılmaz

Mustafa Dinç

Yaşar Masat

Abdurrahman Aksoy

Osman Yıldırım

Bilal Kayakçı

YÖNETİME YENİ KATILAN İSİMLER

Ali Serbest

Ayla Çakmak

Ayşe Bilgi

Büşra Polat

Elif Küçükbal

Halit Aydoğan

Hüseyin Uyar

Kemal Arat

Mehmet Özata

Mehmet Talha Gündüz

Merve Özkurt

Merve Girgin

Muhammet Yüksel

Tevfik Türken

Bu dönem AK Parti Bafra İlçe Yönetim Kurulu 25 Üyeden 30 Üyeye çıkartıldı

Son Güncelleme: 14.09.2020 11:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gençlik 2020-09-14 11:56:04

Yönetim listesi biraz sallamasyon gibi olmuş.Düne kadar partiye AKP diyenler,küfür edenler parti yönetimine girmiş, anlayacağınız parti akpli ve çoluk çocukla doldurulmuş

Misafir Avatar
SAMET 2020-09-14 12:11:47 @Gençlik

SANAMI SORACAĞIZ YÖNETİME ADAM KOYARKEN DALLAMA PARTİLİYSEN PARTİNE BİAT EDECEKSİN

Beğenmedim! (3)
Avatar
dava arkadaşlarım 2020-09-14 11:58:25

Genç ve çalışkan bir yönetim olmuş tebrik ediyorum dava arkadaşlarımı

Avatar
Güven Akkuş 2020-09-14 11:58:55

Semiz 4.kez başkan oldu rekor kırdı.adam gibi adamdır

Avatar
Biri 2020-09-14 11:56:15

Teyfik türken olacak

Avatar
bilirkişi konuşuyor 2020-09-14 11:57:15

Yönetim kurulu ve belediye meclis üyeleri devlet ihalelerine giremez diye biliyorum yönetimde olan servisçi milli eğitimin taşıma ihalesini nasıl aldı o zaman bu konu incelenmeli ve basını göreve davet ediyorum.

Misafir Avatar
atıf 2020-09-14 12:13:03 @bilirkişi konuşuyor

isim söyle isim havadan sallama

Beğenmedim! (0)
Avatar
Başarılar yeni yönetime 2020-09-14 11:59:30

BİR PARTİLİ OLARAK YENİ GİRENLERİ TANIMIYORUM.TANIMAMDA GEREKMİYOR ASLINDA ÇALIŞMALARINI YAKINDA GÖRME ŞANSIMIZ OLACAK O ZAMAN DEĞERLENDİRME YAPALIM DAHA ERKEN

Avatar
aloooo 2020-09-14 12:01:36

Alooooo Veysel neden giremedi listeye 18 bin parça la bu….

Misafir Avatar
AH VEYSEL AH 2020-09-14 14:11:59 @aloooo

68 BİN PARÇAYA BÖLÜNDÜ VEYSEL. SON GECE OPERAYON YAPILDI ONA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kadir aşkın 2020-09-14 12:15:12 @aloooo

yurduseven ağırlığını koydu listeye yazdırmadı gerisi hikaye

Beğenmedim! (0)
Avatar
Eski 2020-09-14 12:01:40

ESKİ YÖNETİM DAHA İYİYDİ EN AZINDAN..ŞİMDİ AK PARTİYİ AKPLİLER SARDI. Akpliler kurtarsın bundan sonra sizi..Ş.B ŞAYET BU YÖNETİME ADAM SOKMADA ETKİLİ İSE ZATEN BU İŞ BURADA BİTMİŞ DEMEKTİR..

Misafir Avatar
kimsin 2020-09-14 12:26:27 @Eski

defol git sen kimsin kardeşim yönetimi beğenmiyorsun

Beğenmedim! (0)